Україна
м. Ужгород, Православна набережна, 21-А
вул. Коритнянська, 4
Телефон: (0312) 65-82-45
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Україна
м. Ужгород, Православна набережна, 21-А
вул. Коритнянська, 4
Телефон: (0312) 65-82-45
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
«КОЖЕН СТУДЕНТ МАЄ ПРАВО НА АКАДЕМІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ВІЛЬНЕ ВІД НЕСПРАВЕДЛИВОСТЕЙ, СПРИЧИНЕНИХ БУДЬ-ЯКОЮ ФОРМОЮ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ НЕЧЕСНОСТІ»
Кодекс честі студента,
Політехнічний університет Віргінії, США
27 вересня 2024 року, згідно плану роботи студентського наукового гуртка «Фінансово-обліковий простір» було проведено перший цикл занять по дотриманню академічної доброчесності в навчальному процесі здобувачами вищої освіти.
Умовою якісного навчального процесу є розвиток культури академічної доброчесності. Проведено заняття із здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей «Облік і оподаткування» та «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».
Модератор заходу кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, обліку та оподаткування Валерія СМОЧКО.
На початку засідання з вітальним словом виступила завідувач кафедри д.е.н., професор Радміла ПІДЛИПНА, яка підкреслила необхідність дотримання умов академічної доброчесності в освітньому процесі та науково-пошуковій роботі здобувачів.
На заході детально розглянуто сутність академічної доброчесності - дотримання п’яти фундаментальних цінностей: чесності, довіри, справедливості, поваги, відповідальності та відваги до дій. Оскільки замало лише вірити у фундаментальні цінності, їх потрібно відстоювати, навіть зіткнувшись із тиском з боку інших чи відмінними поглядами.
Станіслав ДОБОШ (здобувач ІІІ курсу, група Б-ДФ 22д, спеціальність «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок») підготував презентацію, де розглянув основні засади академічної доброчесності, види порушень академічної доброчесності та відповідальність учасників освітнього процесу за академічну недоброчесність.
Михайло ТОВТИН (здобувач ІІ курсу, група Б-ОО 23д, спеціальності «Облік і оподаткування») розглянув шляхи підвищення чесності дистанційного навчання, причини погіршення якості письмових студентських робіт. Запропонував кроки зі створення доброчесного академічного клімату, для покращення результатів навчання.
Під час дискусії ознайомилися та обговорили таксономію БЛУМА.
Учасники заходу брали активну участь в обговоренні доповідей.