Україна
м. Ужгород, Православна набережна, 21-А
вул. Коритнянська, 4
Телефон: (0312) 65-82-45
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Україна
м. Ужгород, Православна набережна, 21-А
вул. Коритнянська, 4
Телефон: (0312) 65-82-45
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
5 листопада 2024 р. в межах співпраці (відповідно до вкладеного договору про міжвузівську співпрацю) між Львівським торговельно-економічним університетом та Ужгородський торговельно-економічний інститутом ДТЕУ відбувся семінар, учасниками якого стали здобувачі вищої освіти та викладачі цих закладів вищої освіти.
Організатором заходу від ЛТЕУ виступила проф. Ірена СВИДРУК, Гарант магістратури ОПП «Менеджмент», а від УТЕІ ДТЕУ – проф. Радміла ПІДЛИПНА, завідувачка кафедри фінансів, обліку та оподаткування.
Семінар на тему «Розвиток Soft Skills для успішного працевлаштування» провів Олег СОЛОДЯК (Бізнес-консультант, професійний тренер з персоналу, підприємець, експерт у напрямках Learning and Development, Sales and Service, Management, HR, Soft Skills training).
На початку семінару учасники обговорювали особливості Soft skills та Power Skills, намагалися визначити Мʼякі навички чи/та навички Влади.
Оглянули топ-10 найбільш затребуваних навичок для успіху на сучасному робочому місці, згідно з платформою онлайн-оцінювання Questionmark’s Modern Skills for 2022.
Для керівників 75% навичок, якими вони повинні володіти, — це візіонерське лідерство, стратегія та розвиток, переговори та управління конфліктами, побудова команди та міжособистісні навички, які можна вважати навичками влади.
Узагальнили, що видатні менеджери команд потребують розвитку навичок гнучкості, проактивної комунікації, емоційного інтелекту та інклюзії.
Більш ніж 100 здобувачів та викладачів прийняли участь в обговоренні актуальних питань та передумов для успішного працевлаштування сьогодні.
Олег СОЛОДЯК, також ознайомив присутніх із можливостями працевлаштування сьогодні, у т.ч. і в організації Adelina Call Center & BPO, яка допомагає молодим талантам розвивати навички Soft (Power) and Hard skills.