Корисні посилання

 

gov hotl ua

 

Кафедра фінансів, обліку та оподаткування

Разом творимо дива: візит до Луганського обласного будинку дитини №2

«Одна дівчинка і п’ять  хлопчиків».
Маленькі луганчани тепер живуть на Закарпатті.

 

11 грудня 2024 року здобувачі вищої освіти спеціальності 071 Облік та оподаткування та 072 Фінанси, банківська справа, страхування то фондовий ринок разом з науково-педагогічними працівниками кафедри фінансів, обліку та оподаткування завітали до вихованців Луганського обласного будинку дитини №2, який розташувався у будівлі лікарні в с. Ракошино та став для малюків місцем тепла, турботи та розвитку. Це був незабутній досвід, який подарував не лише багато емоцій, але й розуміння того, наскільки важлива підтримка та увага для кожної дитини. Зустрівшись із дітьми, ми одразу відчули їхню щирість та відкритість. Кожен малюк мав свою унікальну історію, і хоча їхні життєві обставини були непростими, очі дітей випромінювали надію. Для них це була можливість відчути себе особливими, а для нас – шанс зробити їхній день трохи яскравішим.

 

Відвідування дитячого будинку дитину стало для нас не лише благодійною акцією, а й уроком людяності.

 

Під час візиту зустрілися з директоркою закладу Катериною Михайлівною Донцовою, яка розповіла нам про умови проживання дітей та їхнє дозвілля. 

 

За погодженням з керівництвом на зібрані кошти було придбано всі необхідні речі для малюків. Всі разом ми привітали діток, передали подарунки та поспілкувалися. Крім того, щоб створити чарівну атмосферу дива, для тих, хто цього так потребує, було передано новорічні прикраси.

 

Найбільшою нагородою для нас стали щасливі усмішки дітей та радість у їхніх очах.

 

Важливо, щоб у цей складний час малеча не залишилась без уваги та не переставала вірити в чудеса, адже усі діти чекають на диво! 

 

Щиро дякуємо всім, хто долучився до важливої справи.

І пам’ятайте: добро починається з добра!

 

1

 

2

 

3

Участь в Всеукраїнському круглому столі «Аналіз та аудит у забезпеченні антикорупційної стратегії держави»

9 грудня 2024 року на базі Державного торговельно-економічного університету відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Аналіз та аудит у забезпеченні антикорупційної стратегії держави» на який доєдналися члени кафедри фінансів, обліку та оподаткування. 

 

Метою круглого столу було обговорення з дослідниками, аспірантами, державними службовцями, представниками професійних асоціацій, громадянського суспільства, здобувачів вищої освіти, широкої громадськості теоретичних і практичних аспектів антикорупційної стратегії держави.

 

Тематичні панелі:

  • корупційні виклики та потенціал антикорупційної екосистеми в умовах воєнного стану;
  • антикорупційний аудит у системі національної безпеки держави;
  • аналітичне забезпечення антикорупційних  фінансових розслідувань;
  • правове забезпечення Антикорупційної стратегії в умовах воєнного стану;
  • запобігання та виявлення корупції у діяльності митних органів.

 

До круглого столу долучились запрошені гості: Анатолій Мазаракі – ректор ДТЕУ, д-р екон. наук, проф., академік Національної академії педагогічних наук України; Анжеліка Герасименко – д-р екон. наук, проф., проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв'язківки; Тетяна Канєва – д-р екон. наук, проф., декан факультету фінансів та обліку;  Каріна Назарова – д-р екон. наук, проф., завідувач кафедри фінансового аналізу та аудиту, модератор заходу; Наталія Парфенюк – практикуючий сертифікований аудитор з 2012 року, президент ГО ПО аудиторів, бухгалтерів і викладачів ОКД, член ради АПУ, керівник і партнер ТОВ АФ «ТЕО-АУДИТ», магістр психології; Олександр Мудрий – головний державний інспектор відділу з питань запобігання та виявлення корупції Державної митної служби України; Вікторія Волотовська – менеджерка з розвитку бізнес-відносин АССА Північної та Східної Європи; Наталія Вовчук – голова представництва Асоціації міжнародних сертифікованих професійних бухгалтерів АІСРА-СІМА; Остап Олендій – член АПУ, керівник аудиторської практики ТОВ «Грант Торнтон Легіс».

 

Результати заходу:

  • поглиблення розуміння учасниками ролі аналізу та аудиту у забезпеченні прозорості державного управління;
  • формування пропозицій для інтеграції антикорупційних інструментів у роботу державних органів;
  • посилення співпраці між державою, міжнародними організаціями та громадянським суспільством у питаннях боротьби з корупцією.

 

Доповідачами були підготовлені інтерактивні презентації, сесії запитань і відповідей.

 

1

 

2

 

3

 

4

«ОНЛАЙН ЧЕЛЕНДЖ ДЛЯ БУХГАЛТЕРІВ І НЕ ТІЛЬКИ…!»

Під таким лозунгом, пройшли навчання здобувачі вищої освіти спеціальності 071 Облік і оподаткування.

 

Онлайн-челендж – це інтерактивний формат навчання, спрямований на покращення професійних навичок, розширення знань та мотивацію до розвитку. Такий формат підходить як для бухгалтерів, так і для інших спеціалістів, які працюють із фінансами, податками.

 

Ключовими темами челенджу було:

  • оновлення у податковому законодавстві;
  • управлінський облік: як знайти баланс між аналітикою та практикою;
  • як автоматизувати рутинні процеси в Excel, 1C або інших програмах;
  • управління фінансами під час кризи.
  • перехід на МСФЗ.

 

Форматом челенджу були виконані завдання, які аналізувалися тренерами, менторами, комунікація між учасниками.

 

Результатом участі в онлайн челенджі, були видані сертифікати, що засвідчили рівень знань усіх учасників.

 

Клецко Н

 

Крічфалушій Ю

 

Шімон Ж

Участь в семінарі «Головне про спрощену систему та РРО»

9 грудня 2024 року в Ужгородській державній податковій інспекції відбувся семінар на тему «Головне про спрощену систему та РРО», де фахівці ДПС детально роз’яснили умови роботи на спрощеній системі оподаткування, вимоги щодо застосування РРО і платіжних терміналів, які набудуть чинності з 2025 року. 

 

На семінар завітали науково-педагогічні працівники кафедри та здобувачі вищої освіти  спеціальностей 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» та 071 «Облік та оподаткування», які мали можливість не лише послухати, а й поставити запитання.

 

Начальник відділу інформаційної взаємодії Алла ДАЦЮК розповіла про умови роботи на спрощеній системі оподаткування. 

 

В.о. начальника відділу фактичних перевірок Володимир МОШАК роз’яснив вимоги щодо застосування РРО та програмних РРО, а також нові правила використання платіжних терміналів.

 

Наприкінці семінару стейкголдер ОПП «Облік і оподаткування», заступник начальника управління – начальник відділу реєстрації та обліку платників і звітності управління реєстрації платників та електронних сервісів ДПІ у м. Ужгороді ГУ ДФС у Закарпатській області Неля САМАЄВА  окремо поспілкувалася зі здобувачами, де розповіла, як останні податкові зміни вплинуть на податкове навантаження ФОПів.

 

1

 

2

 

3

Вебінар на тему: «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРИСВОЄННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ»

28 листопада 2024 року кафедра фінансів, обліку та оподаткування долучилися до вебінару на тему: «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРИСВОЄННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ», організованим Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти разом із Національним агентством кваліфікацій.

 

Спікери заходу: Дмитро Лях, Олена Колеснікова, Іван Луценко, Ганна Денискіна, які детально розглянули основні положення нормативно-правового підґрунтя, пояснили регламент присвоєння професійної кваліфікації закладами вищої освіти, поділилися міжнародним досвідом, сучасними тенденціями взаємодії освіти та ринку праці, а також представили позитивні приклади впровадження освітніх інновацій.

 

Щиро дякуємо спікерам за змістовний та структурований виклад основних аспектів присвоєння професійних кваліфікацій закладами вищої освіти.

 

1

 

2

 

3

 

4